1.09.2017

01.09.2017



Może nie uwierzycie, ale znowu mam urlop. Ja też nie wierzę ;)))


14 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczne zdjęcie:) Czyżbym tam widziała motyla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie ;)))) ale chetnie jakiegos kiedys wstawie :) pozdrawiam i dziekuje

      Usuń
    2. To znaczy, że listek tak się ułożył. Fajnego urlopu:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzisiaj wrocilam. teraz musze sie pozbierac ;( ;)))))

      Usuń
  3. A ja nie mam urlopu. Nareszcie ;))
    Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co znaczy nareszcie ??????? nie lubisz urlopow?

      Usuń
    2. Lubię, ale dwa miesiące to kapkę przydługo ;))

      Usuń
    3. ot, nie dogodzisz kobiecie ;))))) ja moglabym tak od wycieczki do wycieczki, tylko jakos kasa mnie ogranicza, bo ja z tych co pracowac musza ;)))))Cale szczescie , ze mam w biurze i czas na kawe, a prace moja lubie - pozdrawiam

      Usuń
  4. Tak pięknie jest teraz w lesie za moim domem

    OdpowiedzUsuń