22.09.2017

22.09.2017




Arogancja z jaką sobie pozwalasz na ocenianie innych zamyka mi usta na jakąkolwiek dyskusję z tobą. Nie mam ochoty na rozmowę. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jaki jesteś nędzny. Oceniając innych z tylko jedynej dla siebie istniejącej perspektywy, tylko jedynej dla siebie istniejącej prawdy zamykasz się na świat, na ludzi. Wkładając ludzi do worków z etykietami ranisz ich dumę, ranisz ich mądrość i nie mowię tu o wykształceniu, ranisz ich dobroć i odwagę. Posługujesz się pięknie słowem, wiesz wszystko o geografii, masz wykształcenie i myślisz , że jesteś panem tego świata. Obudź się , bo jeszcze stoję przy tobie i mam ochotę ci wybaczyć, bo mam ochotę na odnalezienie w tobie dziecka , którym byłeś. Bo mam jeszcze ochotę płakać gdy cię boli. Bo dostrzegam ciepłe płomyki wrażliwości... Może tylko mi się wydaje.



...

2 komentarze:

  1. Niektórym wydaje się, że wiedzą wszystko najlepiej. Nic nie wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ze to niesamowite zjawisko ;))) niestety sa takie madrale ;)

      Usuń